משלוח לנקודת איסוף חינם בקניה מעל ₪249 | משלוח לבית חינם בקניה מעל ₪319

מרכז תמיכה

שמן טוב – רפואה טבעית

מרכז תמיכה

חיפוש

שאלות נפוצות

אני לא מצליח\ה להיכנס לחשבון שלי

עקב דרישות אבטחה מחמירות, לא היה באפשרותנו להעביר את המידע מהאתר הקודם לאתר המעודכן ללא פגיעה באמצעי האבטחה החדשים שהוטמעו. אנו מבקשים להבהיר כי הבטיחות של משתמשינו ושמירה על פרטיותם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

במידה וכבר הצטרפתם לאתר החדש, אנא בדקו את תיבת הדואר הנכנס שלכם עבור הודעת אימייל המכילה הוראות ליצירת סיסמה חדשה.

אם אינכם זוכרים את הסיסמה שלכם, אל דאגה, תוכלו לאפס את הסיסמה בקלות דרך הקישור הבא: איפוס סיסמא

איפה אני יכול לעקוב אחרי החבילה שלי?

 באזור האישי שלכם תחת העמודה “איפה החבילה שלי” תוכלו להכניס את המספר משלוח שלכם ולראות איפה היא נמצאת

או לחלופין ניתן להכנס לפה: מעקב חבילות

האם אתם שומרים את הפרטי אשראי שלי?

לא, אנו מבטיחים ללקוחותינו שלא נשמר את פרטי האשראי שלהם במערכת שלנו.

במקום זאת, אנו משתמשים במנגנון טוקניזציה, שבו המידע מומר לטוקן ייחודי שאינו מכיל את הפרטים האישיים שלכם. פרטי האשראי המלאים נשמרים באופן מאובטח על ידי חברת הסליקה שאיתה אנו עובדים (Tranzila), כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שלכם נשמר בטוח.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
  • משלוחים לנקודת איסוף או עד הבית – יגיעו אליכם בין 1-3 ימי עסקים
  • השעה האחרונה להזמנה שתצא באותו יום זה 15:00
  • הזמנות לאחר השעה הנ”ל תצא יום למחרת
  • משלוחים מהיום להיום או עד 24 שעות – אפשריים באזור: הצפון:קריות,חיפה,עכו,נהריה נצרת ועוד במחיר מעט גבוה יותר וכמובן בתיאום עם מצב העורף 
  • איסוף עצמאי: אפשרי מהקליניקה בביריה/קרית ים/חולון/גדרה/ירושלים בשכונת רמות
  • משלוחים נעשים על יד חברת השליחויות “קרגו”, חברת המשלוחים קרגו נבחרה על ידינו בשל היעילות, המהירות וכן שירות הלקוחות שלה והם באמת עושים כל מה שאפשר לספק חבילות במהירות האפשרית וכ90% מהחבילות מגיעות אפילו תוך יום.
  • במקרה של עיכוב והיה וחבילה לא הגיעה לאחר כ3 ימים, מומלץ לצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם פה: שירות לקוחות CARGO  או פה: שירות לקוחות CARGOBOX ולבדוק מה קורה ובמקרה הצורך, גם אנחנו נעזור לכם.
  • *לאור המצב הביטחוני יתכנו שינויים באספקת המשלוח לכל שאלה ניתן להתקשר *אלינו בטלפון או לפנות בוואטסאפ
האם ניתן להזמין באתר להגיע לאסוף?

בהחלט, ניתן להזמין באתר ולהגיע לאסוף את המוצרים, אך חשוב לזכור שיש לתאם זאת איתנו מראש. כך נוכל להבטיח שהמוצרים שלכם יהיו מוכנים ויחכו לכם שתגיעו, ולא תצטרכו להמתין. אנו משתדלים לספק שירות אישי ויעיל, ותיאום מראש מאפשר לנו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר

  •  

 לאפשרויות אלה פנו לשירות לקוחות שלנו טלפונית או בווטסאפ באתר

אל תהססו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל שאלה או בקשה ניתן להתקשר  אלינו בטלפון או בוואטסאפ, ונשמח לעזור.

תודה שבחרתם בשמן טוב – רפואה טבעית!

למה אני צריך לאשר עוגיות? מה זה בכלל?
עוגיות אינטרנט, הידועות גם כקבצי Cookie, הן קטעי טקסט קטנים שנשמרים על ידי הדפדפן במחשב שלכם כאשר אתם מבקרים באתרים שונים.הן משמשות לשמירת העדפות ונתונים על מנת להפוך את חוויית הגלישה שלכם ליעילה ואישית יותר.לדוגמה, עוגיות יכולות לזכור שאתם מחוברים לאתר, את השפה שבחרתם, ופריטים שהוספתם לעגלת קניות.כאשר אתם חוסמים עוגיות, ייתכן שתיתקלו בבעיות כמו כניסות חוזרות לחשבונות, קניות באינטרנט מופרעות, או אתרים שלא זוכרים את העדפותיכם.חסימת עוגיות יכולה להשפיע על פונקציונליות האתר מכיוון שהיא מונעת מהאתר לשמור את ההעדפות שלכם.זה יכול לגרום לכך שתצטרכו להזין מחדש מידע בכל פעם שתבקרו באתר, וכן להשפיע על יכולת האתר להציע תוכן מותאם אישית.בנוסף, רבים מהשירותים של גוגל ואתרים אחרים משתמשים בעוגיות לזיהוי משתמשים ולספק תכנים ופרסומות רלוונטיות. כאשר עוגיות נחסמות, ייתכן שלא תוכלו להשתמש בכל התכונות שהאתר מציע, וחווית המשתמש שלכם עלולה להיפגע.

מיקום קליניקת שמן טוב - רפואה טבעית:

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך קניות
0

צרו פניה חדשה

מלאו את הטופס למטה, וניצור קשר בהקדם.

מידע ליצירת קשר
;