מרכז תמיכה

שמן טוב – רפואה טבעית

מרכז תמיכה

חיפוש

שאלות נפוצות

אני לא מצליח\ה להיכנס לחשבון שלי

עקב דרישות אבטחה מחמירות, לא היה באפשרותנו להעביר את המידע מהאתר הקודם לאתר המעודכן ללא פגיעה באמצעי האבטחה החדשים שהוטמעו. אנו מבקשים להבהיר כי הבטיחות של משתמשינו ושמירה על פרטיותם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

במידה וכבר הצטרפתם לאתר החדש, אנא בדקו את תיבת הדואר הנכנס שלכם עבור הודעת אימייל המכילה הוראות ליצירת סיסמה חדשה.

אם אינכם זוכרים את הסיסמה שלכם, אל דאגה, תוכלו לאפס את הסיסמה בקלות דרך הקישור הבא: איפוס סיסמא

איפה אני יכול לעקוב אחרי החבילה שלי?

 באזור האישי שלכם תחת העמודה “איפה החבילה שלי” תוכלו להכניס את המספר משלוח שלכם ולראות איפה היא נמצאת

או לחלופין ניתן להכנס לפה: מעקב חבילות

האם אתם שומרים את הפרטי אשראי שלי?

לא, אנו מבטיחים ללקוחותינו שלא נשמר את פרטי האשראי שלהם במערכת שלנו.

במקום זאת, אנו משתמשים במנגנון טוקניזציה, שבו המידע מומר לטוקן ייחודי שאינו מכיל את הפרטים האישיים שלכם. פרטי האשראי המלאים נשמרים באופן מאובטח על ידי חברת הסליקה שאיתה אנו עובדים (Tranzila), כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שלכם נשמר בטוח.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
  • המשלוח יגיע אליכם בין יום לשלושה ימים למשלוח עד הבית
  • השעה האחרונה להזמנה שתצא באותו יום זה 15:00
  • הזמנות לאחר השעה הנ”ל תצא יום למחרת
  • *לאור המצב הביטחוני יתכנו שינויים באספקת המשלוח לכל שאלה ניתן להתקשר  אלינו בטלפון או לפנות בוואטסאפ

  • משלוחים נעשים על יד חברת השליחויות “קרגו
האם ניתן להזמין באתר להגיע לאסוף?

בהחלט, ניתן להזמין באתר ולהגיע לאסוף את המוצרים, אך חשוב לזכור שיש לתאם זאת איתנו מראש. כך נוכל להבטיח שהמוצרים שלכם יהיו מוכנים ויחכו לכם שתגיעו, ולא תצטרכו להמתין. אנו משתדלים לספק שירות אישי ויעיל, ותיאום מראש מאפשר לנו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

אל תהססו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל שאלה או בקשה ניתן להתקשר  אלינו בטלפון או בוואטסאפ, ונשמח לעזור.

תודה שבחרתם בשמן טוב – רפואה טבעית!

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך קניות
0
התחילו שיחה עם נציג
היי 👋
איך נוכל לעזור?